Öppettider:
måndag-fredag kl. 07.00 – 16.00
Stängt helgdagar och klämdagar. Dag före röd dag stänger kundservice kl 14.00.
Uppge alltid vad felet är samt namn, adress, lägenhetsnummer och telefon när du felanmäler.
Gäller din felanmälan fel i bostad som omfattas av garanti se information under – Fastigheten – Garantitid.
Jour
Vid akuta fel efter kontorstid, dvs efter 16.00 på vardagar samt helger, kontakta jouren på telefon 020-731 731.
Detta bör undvikas och ska endast ske:
Vid fel eller haveri där det finns risk för följdskador (exempelvis vid vattenläckage).
Vid andra brådskande fall, exempelvis om värmeanläggningen inte fungerar vintertid.
OBS!
Jourutryckning för icke akuta fel, debiteras den som anmält felet. Om du själv orsakat felet (till exempel stopp i avloppet) blir du betalningsskyldig.
Ventilationen
Vid stop av ventilationen, kontakta Styrelsen på styrelsen@brfkajen5.se och ett inlägg på föreningens app Tmpl så kan vi starta igång ventilationen.
Vid behov kontaktar styrelsen jouren om ventilationen inte kommer igång.
Hiss
Vid fel på hissen, kontakta Schindler på 020-31 33 33 eller felanmalan.se@schindler.com. Skicka alltid ett mail till styrelsen@brfkajen5.se om vad du har felanmält.